CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Tuesday, 22 February 2011

Zoo Taiping

Salam semua tarikh 10hb lalu,berbekalkan RM500 termasuk minyak dan tol,kami sekeluarga merancang untuk bercuti,dimana?????dekat jer kat taiping perak,penginapan mestilah yang budget sama macam destinasi budget kat hotel Furama semalam RM73 jer yang standard,anak tidur lasak jadi tambahan selimut untuk tidur bawah...hehehehe,yang penting ada wifi lagi..:).....yang penting kita pandai budget..tempat yang dilawati adalah Bukit larut,Zoo taiping,Taman tasik taiping,Tesco dan Taiping sentral,masa balik last sekali ke Bukit merah laketown waterpark.Sayang...keterujaan mengupload gambar habis gambar masa bermandi manda di bukit merah waterpark terdelete oleh abi:(...tempat makan femes,kami p makan mee udang banjir makteh dan koeyteow doli...fuhh sedap:)



Selama 3 hari 2 malam abi bawa arman,auni dan ibu bercuti di taiping..memang best sangat..:) mula-mula pergi ke zoo taiping...letih tau berjalan...nak tumpang keretapi zoo tak berhenti-henti pun huhuhu:(

Posing dengan Ular Sawa.Auni relaks jer...arman tak takut...cuma'geli jer'...hihihi:)


Agak keletihan..."nak dukung letih sangatlah ibu"...:( huhuhu

Auni syok tengok ikan...


Ibu..




Abi posing pulak...



Auni main-main di zoo...lotih ligan depa,dah la zoo ni besaq,tunggu keretapi pun tak berhenti,last2 sampai habis pusing satu zoo..fuhhh



Pose santai ....:)

Auni takut sangat tgk Orang Utan hehehehe..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget