CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Tuesday, 26 October 2010

shoping mall..1 BORNEO


Jalan-jalan lagi....pesta konvo UMS



Lokan Bakar dengan Puding Kelapa perghhhh...

ni lah deretan kedai yang jual lokan bakar degan puding kelapa..memang sedap,semua kedai ni jual yang sama,ada kedai yang bakar buh perasa...mai sabah jangan lupa singgah sini yer..








Air Asia





Terminal LCC


Ni tgh tggu flight ke sabah naik Air Asia tambang murah..(promote sikit) tapi kena booking awal tau..hahahahah

ibu dengan auni lagi...


auni: abg nak sikit coklat....

Naik Keretapi....

Lama tak update hehehehe..
ni gambar dengan abi..abi tak dapat pi sama ke sabah sebab abi kerja..tak boleh cuti KUIN pun Konvokesyen gak...

Bergambar dengan ibu dalam keretapi..


Dengan Mak Teh ita,nak p konvo makteh ni lah...DR.YUSNITA YUSOF,pas arman sakit,mak teh rawat arman kira free la naa hahahahaha...:)

Saturday, 23 October 2010

16 Oktober 2010



SAYA DAH GENAP 3 TAHUN,AUNI DAH LAMA SETAHUN AKAN ADAKAH ADIK YANG BARU ERMMMMMMMMM.............?????????????????????????????

Friday, 22 October 2010

Tinggal Kenangan...


Masa ni arman masih minum susu botol...adik dia action jer,masa ni ingat nak ajar adik dia guna botol tapi dia tak mau...:)sbb auni menyusu direct bf ...sekarang arman 2 thn 11 bln dah tak minum botol hanya minum susu guna bekas air yang ada straw..berkat kesabaranku....memang mencabar seminggu tu mangamuk pun ada tapi tahap ok lagi..2 minggu sebelum berhenti penuh arman memang tak minum susu kalau time keluar rumah..KUIN ada buat aktiviti bercuti hari keluarga ke pangkor 2 hari 1 mlm..masa cuti tu pikir gak cmne nak bawa raga utk susu dia,adk dia memang susu badan:)erm,kesimpulannya kami tak bawa cuma spare botol jer..mlm tu ada minta,tapi kami buat tak tau jer,bagi dia mkn kuih pau..terus lena tanpa sepatah kata,bermula dari hari tu malam memang dia tak bangun dah,kalau sebelum tu kul 3,4 pg minta susu...1 episod dah selesai lega lah sikit...
Episod ke2 pula,selepas percutian tu nak dijadikan cerita seminggu tu arman demam 2 hari tak minum susu...botol depan mata pun tak mintak...masuk hari ketiga dah ok mula minta susu tapi bgtau botol hilang terus lupa masuk hari ke4 mula nak mengamuk..mula tu nak bagi juga tapi bincang dengan hubby,hubby kata kita kena teruskan sbb dah hari ke4 tak minum botol kalau bagi alamat lambat lagilah dia berhenti....:) menangis kuat minta botol tapi pujuk punya pujuk..dia nak air kotak laici 2 kotak,amboi!!!!:)balik kampung tgk sepupu dia 2 thn minum botol,teringat mula buat hal pula minta botol...pujuk punya pujuk,ajak main,lupalah sat pastu terus tido.esok tu p pekan bawa jalan2 sampai letih.....balik rumah tok,dia tido jer...
Episod terakhir balik rumah memang tak ada masalah bagi berhenti botol..ingat je sat pastu cakap botol hilang tak mengamuk dah...dengan rela hati:( arman pun minum susu dalam bekas air straw yang baru dibeli sampai ke hari ini:)
auni???????auni pun beli bekas air yang ada straw untuk dia minum nanti supaya abg dia tak teringat balik botol susu..ALHAMDULILLAH ARMAN DAH BERJAYA BERHENTI BOTOL SUSU

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget