CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Tuesday, 22 February 2011

Zoo Taiping

Salam semua tarikh 10hb lalu,berbekalkan RM500 termasuk minyak dan tol,kami sekeluarga merancang untuk bercuti,dimana?????dekat jer kat taiping perak,penginapan mestilah yang budget sama macam destinasi budget kat hotel Furama semalam RM73 jer yang standard,anak tidur lasak jadi tambahan selimut untuk tidur bawah...hehehehe,yang penting ada wifi lagi..:).....yang penting kita pandai budget..tempat yang dilawati adalah Bukit larut,Zoo taiping,Taman tasik taiping,Tesco dan Taiping sentral,masa balik last sekali ke Bukit merah laketown waterpark.Sayang...keterujaan mengupload gambar habis gambar masa bermandi manda di bukit merah waterpark terdelete oleh abi:(...tempat makan femes,kami p makan mee udang banjir makteh dan koeyteow doli...fuhh sedap:)



Selama 3 hari 2 malam abi bawa arman,auni dan ibu bercuti di taiping..memang best sangat..:) mula-mula pergi ke zoo taiping...letih tau berjalan...nak tumpang keretapi zoo tak berhenti-henti pun huhuhu:(

Posing dengan Ular Sawa.Auni relaks jer...arman tak takut...cuma'geli jer'...hihihi:)


Agak keletihan..."nak dukung letih sangatlah ibu"...:( huhuhu

Auni syok tengok ikan...


Ibu..




Abi posing pulak...



Auni main-main di zoo...lotih ligan depa,dah la zoo ni besaq,tunggu keretapi pun tak berhenti,last2 sampai habis pusing satu zoo..fuhhh



Pose santai ....:)

Auni takut sangat tgk Orang Utan hehehehe..:)

Sunday, 20 February 2011

Tasik Taiping,Tesco dan taiping sentral..last sekali koeyteow Doli...

Awal pagi pesan koeyteow dah ada...jangan risau;)

Ni dia koeyteow Special...:)





Hirup buih...teh tarik...sementara tggu makanan:)







Koeyteow Doli memang sedap..terkenal gak..p taiping jangan lupa singgah:)



Minuman Kegemaran yummy...:)


Tempat favorite anak-anak...tempat Menghabiskan duit Abi hehehehe:) tima kasih abi...:)



Taiping Sentral dan Tesco Taiping..



Senarai harga di Taman Tasik Taiping...Pilih2,Kami pilih Feri jer selamat sikit...anak-anak masih kecik:)



Atas Feri ada Kura-kura:)


Arman JUAL mahal taknak bergambar..abi tetap macho jerr....:)))))



Ibu dan Auni...Auni tu takut,muka dah pucat....:(

Warong mak teh mee udang banjir

Dah letih berjalan...teringat masa tanyangan majalah 3 kalau singgah di taping jangan lupa pekena mee udang banjir mak teh....dalam destinasi budget pun ada kuar...wah....bila dah sampai agak keterujaan sikit tak sabar nak merasa...ada orang bagitau mee udang banjir banyak kat sini....yang sedap mee udang banjir pak salleh...rasanya kena pi taiping kali ke 2 ni hihihi...jom layan gambar kat warung mak teh ni...:)

Dah sampai kedai dia...

signboard kat tepi jalan...:)

Abi dengan udangnya...


Ibu ctgh control cun menghirup kuah mee udang ban



NI DIA>>>>>>>MEE UDANG BANJIR YUMMY:)





Dok tak diam..





Tengah menikmati nasi ayam....sedap gak:)

Ibu setia melayan karenah kami:) i love u ibu.....n abi (tgh sibuk tangkap gambar)...:)



mee tak sampai lg ni...


Air Panas dan air kosong (no ais)sebab semua tengah selsema...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget