CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Sunday, 30 May 2010

Karnival penyayang 2010


adik ni asyik lapar jer posing la sikit macam abg ni TOMEI kan...hehe

nak makan gak lah

depa wat apa tu????


auni dok diam-diam...


macam ni lah baru comel...

Jom shopping

Takpe auni abg bayar semua ni...


auni oh auni...




Monday, 24 May 2010

Sunday, 23 May 2010

abg arman nak jadi adik



ni gara2 cemburu dgn adik sampai mainan ni pun nak konker..

supermodel

ada tak ciri2 nak jadi model....hehe





Friday, 21 May 2010

arman darwisy main ligan-ligan

arman main air terjun

kat stesen bas shahab alor setar

waktu ni nak hantar mak ndak balik kampung...bas tak jalan lagi,ambil peluang posing atas bas.

bergambar dengan ibu,abi jadi cameraman...


senyummmm..



baju abi beli kat auni di melaka...;P

kat hospital kepala batas

auni dan ibu...peace..;)


aku pula nak posing...gaya ikut suka.



sama jer gaya yang aku tunjuk hehehe....

mainan tesco

Rem-pit tesco yehhh...

Biar abang bawa auni dok diam-diam tau...



mengantuk pula,drive kat sini jer...


rem-pit episod 2

ustaz arman darwisy...:)






posing depan webcam..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget