CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Sunday, 20 February 2011

Warong mak teh mee udang banjir

Dah letih berjalan...teringat masa tanyangan majalah 3 kalau singgah di taping jangan lupa pekena mee udang banjir mak teh....dalam destinasi budget pun ada kuar...wah....bila dah sampai agak keterujaan sikit tak sabar nak merasa...ada orang bagitau mee udang banjir banyak kat sini....yang sedap mee udang banjir pak salleh...rasanya kena pi taiping kali ke 2 ni hihihi...jom layan gambar kat warung mak teh ni...:)

Dah sampai kedai dia...

signboard kat tepi jalan...:)

Abi dengan udangnya...


Ibu ctgh control cun menghirup kuah mee udang ban



NI DIA>>>>>>>MEE UDANG BANJIR YUMMY:)





Dok tak diam..





Tengah menikmati nasi ayam....sedap gak:)

Ibu setia melayan karenah kami:) i love u ibu.....n abi (tgh sibuk tangkap gambar)...:)



mee tak sampai lg ni...


Air Panas dan air kosong (no ais)sebab semua tengah selsema...

2 comments:

  1. mmg terbaik la mee udang ni...sedap sgt.udang begitu byk...hehe

    ReplyDelete
  2. Betul Qaseh sampai mee pun tenggelam dok nampak udang hehehehe:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget