CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Wednesday, 21 July 2010

Jalan-Jalan Kat Jeti Kuala Perlis

Kami tgh Bergambar kat jeti kuala perlis...alah,jeti yang nak p lang kawi tu hehehe:)masa ni abi dok ambil gambar jadi arman,ibu dengan auni je lah huhu:(

Hai!!!TERMENUNG APA TU AUNI????

Tak ade apalah..:)

hehehehehehehe.....

Auni jaga2 naa abg nak wat laju-laju nie....:)

nanti sat....nak dok kat mainan:)

hensem tak?????

ermmmmm....malulah:)

Monday, 5 July 2010

worldcup baby



ahak!!! ruang tamu rumah pun leh jadi padang bola demam worldcup punya pasai...separuh brazil,suku belanda,dan suku lagi argentina....oklah tu brazil dengan argentina dah terkeluar tinggal belanda...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget