CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Saturday, 20 November 2010

Auni Tenat Di KMC 13.11.2010 hingga 19.11.2010

Hari pertama di KMC,masa ni ok lagi di wad biasa....





Masa ni Auni dah tenat pukul 1 pagi semput...mulut pun dah biru pucat..
pagi tu pindah wad ke HDU...sedih tgk masuk oksigen,masuk air...buang kahak dengan tiub masuk melalui hidung dan mulut 2x sehari selama 5 hari...auni dalam keadaan sedar.suara auni pun dah serak..dah fobia tgk nurse dan doktor...







Auni terpaksa berpuasa termasuk susu badan...sewaktu auni menangis kelaparan,saya cuba minta dkt doktor untuk diberi susu bdn..akhirnya doktor stuju dan hanya susu badan diberi dalam masa 2 hari,dah stabil baru boleh makan makanan yag lain






Alhamdulillah semalam dah keluar KMC auni pun dah ceria sikit cuma kadang2 kekok nak berjalan maklumlah lama berada diatas katil..auni sekarang pun masih diberi ubat sedut..terima kasih kepada kengkawan yang mendoakan kesihatan anak saya..:)

Friday, 12 November 2010

Arman Solat



Proses Pembelajaran SOLAT.

Arman ambil wuduk



Proses pembelajaran...:)

Pulau Manukan,Sabah



Dekat jeti pulau manukan,duduk n letak kaki BESTTTTT:)

Trip ke Pulau Manukan Sabah..

Sebelum ke jeti..arman dgn auni ambil peluang tengok burung merpati yang jinak kat bawah hotel..



Dah sampai jeti..bergambar sat eeyakkkk:)


Dah Sampai Pulau manukan tak sabar nak mandi ni......

Syoknyaaaa main pasir...:)



KELETIHAN....


SEKITAR GAMBAR DI JETI PULAU MANUKAN


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget