CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tabung Sekolah:)

Tuesday, 4 January 2011

Campak Besar


Selamat Tahun Baru...
Tahun Baru ni arman tak leh sambut sebab arman terkena campak..masuk hari ni dah 10 hari arman campak,hari ni dah jadi kumping,tangan ni asyik gatal jer nak korek dan garu...akibatnya kengkawan boleh agaklah jadi parut...teruk gak campak arman ni sampai 5 hari tak mandi,3 hari tak makan..badan pun dah kurus..mulut jadi pecah dan berdarah..paling sakit kat kemaluan..banyak betullah campak ni..ni berjangkit kat ibu.
Tapi ibu taklah banyak macam arman..
Ibu dengan Abi cepat bawa auni p suntik vaksin campak takut kena jangkit..erm,masa arman ibu dengan abi terlupa nak suntik huhuhuhu tu yang jadi teruk sangat....
'NAK MARAH NI'..... GERRRRR!!!!
tapi taknaklah coz ibu dengan abi jaga arman dengan baik sangat,abi sanggup ambil cuti untuk jaga arman..ada 1 hari ibu dengan abi sanggup berlapar,ke hulu ke hilir pergi hospital kerajaan,klinik dan hospital swasta untuk cari ubat untuk mempercepatkan penyembuhan..hospital kerajaan memang tak ada,nasib baik kat KMC ada..harga pun mahal RM200,tapi abi tak kisah janji arman sembuh..
SAYANG ABI DAN IBU:)
Abi dengan Ibu pun dah janji sembuh jer,abi nak bawa p zoo,ibu nak belanja kek kat secret receipe...(",)


Mimpi KEK YUMMY!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget